"בלוף השידור הציבורי" • האם ראש הממשלה מפחד מאורן חזן?

    "המהלך מוכיח שביבי מפחד מחזן. הוא מפחד מביקורת ובעיקר מפחד שהביקורת על 'צוק איתן' תראה שהוא חלש מול החמאס, שהוא טוקבקיסט ולא מנהיג"
    איתי גדסי 1 Comment on "בלוף השידור הציבורי" • האם ראש הממשלה מפחד מאורן חזן?

    אתמול הוחלט בליכוד להדיח את ח"כ אורן חזן מחברותו בוועדה לביקורת המדינה • ההחלטה באה לאחר שחזן העז להביע את דעתו בנושאים שונים אשר נוגדים את דעתו של ראש הממשלה

    ח"כ אורן חזן וראה"מ, בנימין נתניהו צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "המהלך מוכיח שביבי מפחד מחזן. הוא מפחד מביקורת ובעיקר מפחד שהביקורת על 'צוק איתן' תראה שהוא חלש מול החמאס, שהוא טוקבקיסט ולא מנהיג"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול (שלישי) הוחלט בליכוד להדיח את ח"כ אורן חזן מחברותו בוועדה לביקורת המדינה. זאת לאחר שחזן העז להביע את דעתו בנושאים שונים אשר נוגדים את דעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמו בסוגיית תאגיד השידור הציבורי וסוגיית ועדת החקירה הממלכתית לאירועי צוק איתן.

    בשל החשש שח"כ אורן חזן יצביע בעד הקמת ועדת חקירה בוועדה לביקורת המדינה, הוחלט להחליפו בח"כ אחר מהליכוד אשר יהיה ממושמע לנתניהו ולסיעת הליכוד.

    חזן אמר בתגובה כי "אין זו הפעם הראשונה שמורידים את הראש של מנהיגים בליכוד המעזים להביע דעה עצמאית לטובת הציבור ומתפקדי הליכוד. זה קרה עם גדעון סער.. עם כחלון שאולץ לפרוש.. עם דני דנון שפוטר מתפקידו כסגן שר הביטחון עת ביקר את מחדל המנהרות.. עם גלעד ארדן שנענש ועם ישראל כץ שלקחו לו תיק בכנסת הקודמת כי העיז להרים ראש".

    לדבריו, "לא מפתיע ואסור להתבלבל שהדבר מגיע שעות לאחר שחשפתי את הבלוף של השידור הציבורי בועדת הכלכלה והודעתי כי שידור ציבורי חופשי הוא בנשמת אפה של הדמוקרטיה! הרי ברור כי הדברים הם מדם ליבי כי אף אחד לא יכול לחשוד בי שהתקשורת אוהדת אותי. כל שליחותי בכנסת ישראל היא למען עם ישראל, ארץ ישראל ותנועת הליכוד בה גדלתי, צמחתי ולה אני מחוייב. אין ספק כי מדובר באקט נפוץ במזרח התיכון של עריפת ראש למען כך ששאר חברי הכנסת בליכוד ימשיכו לחשוש.. לדבר ולהרים ראש.." חתם חזן את דבריו.

    אלא שהמהלך זכה גם למתקפה של האופוזיציה על ראש הממשלה נתניהו. בסיעת המחנה הציוני טענו כי "המהלך מוכיח שביבי מפחד מחזן. הוא מפחד מביקורת ובעיקר מפחד שהביקורת על 'צוק איתן' תראה שהוא חלש מול החמאס, שהוא טוקבקיסט ולא מנהיג", עוד הוסיפו כי "איזה מחדל ביבי מסתיר? מה הוא מפחד שיתגלה? שיגיד את האמת לציבור. האמת על כישלונותיו הביטחוניים והמדיניים של נתניהו תיחשף גם אם ינסה לסתום פיות ולאיים".

    גם במפלגת "יש עתיד" תקפו את המהלך של נתניהו. ח"כ קארין אלהרר, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, אמרה כי "לא יעזרו לבנימין נתניהו כל המשחקים שלו. הוועדה לביקורת המדינה בראשותי תדון בדוח המבקר בנושא 'צוק איתן' בצורה העניינית ביותר והרצינית הראויה לדוח", לדבריה, "כל מי שנוגע לדוח הזה יהיה חלק מהדיון וכל מי שצריך לשאת באחריות ייאלץ לעשות זאת. ראש הממשלה פועל משיקולים פוליטיים בלבד ולא ברור ממה הוא כל כך חושש".

    ח"כ חיים ילין הוסיף כי "עד כדי כך ראש הממשלה מפחד מדוח המבקר על 'צוק איתן', שהוא בוחר לבזות את הכנסת ולרמוס את הדמוקרטיה. השלב הבא לאחר שיסיים לשלוט בחברי הכנסת, יהיה מבחינתו לחוקק את חוק יסוד הדיקטטורה. אני מצפה מיו"ר הכנסת למנוע את המהלך ולפעול לחשיפת הדוח במהירות האפשרית להפקת הלקחים לפני הסבב הבא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אם אורן חזן ידע איך להתנהג עם נתניהו יכול להגיע רחוק